Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych jí položil telefon ... :-)

1 0
možnosti
MB

Milý Víťo, většinově si názorově nerozumíme - Zde jsme však vzácně ideově propojeni ! Ještě před Klárou Issovou, jsem si vynašel svůj bonmot - "Co vás trápí - Jak vám mohu pomoci" ? Hlas ihned znejistěl ! Minule mi bylo oznámeno, že jsem vyhrál holící strojek - Obratem jsem jej daroval muži volající. Asi se neholí, hovor ihned ukončila ...

Souhlasím, jsou to otravné telefonáty. (Moje žena říká, že je možno i ty osoby politovat), povolání hrozné, živí se negativismem - obtěžováním, pak tomu odpovídá i jejich fluktuace . Na straně druhé, vzpomeňme režim předcházející ! Ten otravoval furt - všude a dokonce si to ohraničil časy věčnými ! Dnes se již jedná o zcela slabý odvar toho minulého. Ani Miloš, do čtvrtečními žvásty a svou obtěžovačností z Barrandova nezachrání ! To byly zlaté časy ! Jak říkám, zde jsme jednotní a mluvíme jako jeden muž ! ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6928x
Svět není černý ani bílý, jen někteří lidé si to myslí. Svět je barevný a pestrý...a proto je krásný.