Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

Tutankamon

14. 6. 2010 12:10
obchodnik nebo podvodnik, spekulant, manipulator

Jak jsem tak cet vas clanek tak jsem se normalne chvili bal ze to myslite vazne a ze toho vaseho skolitele davate za priklad.

Ja momentalne trenuji obchodni zastupce v cine ( a to vam reknu ze je podobny jako ucit slona hrat na husle).

Kazdopadne clovek (obchodni zastupce) kterej neumi pomahat beha celej zivot od dveri k dverim, obcas nekoho ukeca ale "maka" leta jako blazen a bez jakehokoliv progresu. A to pro mne neni obchodnik. Spravnej obchodnik se "vali na plazi" a ceka az mu nekdo zavola a "pomuze". :)

Dostat se do tohohle bodu chvili trva a stoji to hodne pocatecni energie a casu kdy jaksi clovek "neprodava", ale stoji to za to :)

0 0
možnosti
MF

Tutankamon

14. 6. 2010 12:12
Re: obchodnik nebo podvodnik, spekulant, manipulator

Omlouvam se za moji gramatiku, v zivote jsem nebyl v ceske skole, a

pisu spanelskou klavesnici kde jaksi nemam interpunkci.Kdyz po prve potkam potencialniho zakaznika tak vecsinou zacnu vetou:

Dejme si obed a promluvme si o vasem businessu. Jestli vam s necim budu

moci pomoct tak vam reknu ze vam muzu pomoct, a jestli vam nebudu moci

pomoct, tak vam reknu ze vam nemuzu pomoct. A nevim, ale se mnou lidi obedvaj radi. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
I

ivabublan

5. 6. 2010 1:24
No, nevim zda jste udelal dobre,

asi ano, kazdy ma delat to, co ho bavi.

Taky jsem byl u jedny firmy, ktera prodavala parfemy primo po hospodach a divil jsem, ze si ten senior obchodnik (bylo mu asi 18) vydelal za 4 hodiny obchazeni hospod kolem 1.400,- CZK. To vubec neni spatny vydelek, kdyz to srovnate treba s inzenyrskym platem, tak muzete horce zaplakat.

0 0
možnosti

orinka3

5. 6. 2010 7:04
Re: No, nevim zda jste udelal dobre,

nemyslím si, že by měl pravidelně takový úspěch. A prodávat po hospodách parfémy, to ty parfémy musí opravdu za něco stát;-D, značkový výrobce by to určitě nedopustil. Ostuda, že otravuju lidi u stolu, mi za ten výdělek nestojí. Dobrou pověst má člověk jenom jednou.

0 0
možnosti
MŘS

Městečko řešení strašením

4. 6. 2010 23:29
No

Tihle starší ještě nabízejí nějaké věci.  Jsem ale silně alergický na mladíky, pobíhající v  po ulicích s notebooky, usilovně se tváříc, že pracují a nabízející finanční služby, které prostě "musím mít".

0 0
možnosti
A

AGNESSSSS

4. 6. 2010 21:01
Tak toho se bojím...

...přesně něčeho podobného...až půjdu po RD nedejbože na pracák a namísto poctivého pracovního místa mi bude nabídnuto něco podobného...upřesněno - to jsou ty nejčernější noční můry:o)))

0 0
možnosti
N

Niky79

4. 6. 2010 20:24
Presne!

"Musíme si uvědomit, že náš produkt je klasickou cestou

výrobce-velkoobchod-maloobchod kvůli své ceně NEPRODEJNÝ"

Staci, aby si toto uvedomil i zakaznik a nemusi se bat, ze koupi nejakou predrazenou blbost. Avon? Stejny pripad :)))

Lituju "avon lady" ;-D

0 0
možnosti
MK

Milanius

4. 6. 2010 21:46
Re: Presne!

Avonu bych se trochu zastal, nepřišel mi nijak předraženej, ale pravda ani ničím zvlášť výhodnej. Ale Avon ladies, respektive holek na mateřský mi líto je, uživit se tím moc nedá.

0 0
možnosti
R

ruger.forever2

4. 6. 2010 19:39
Jesem podmí obchodník

ale nevidím na jejich práci  nic ponižujícího, jak to říkal Quentin Tarantino?

"pracoval jsem několik měsíců i jako podomní obchodník , strašně jsem tehdy zlepšil své komediální schopnosti a smysl pro humor"R^

0 0
možnosti
I

ivabublan

5. 6. 2010 1:43
Re: Jesem podmí obchodník

R^

0 0
možnosti
R

ruger.forever2

4. 6. 2010 19:37
Sám na podobné věci nikdy nenaletí

nevidím ale co je na nich špatného? Pokud se od někoho na základě podobného marketingu peníze odstěhují pryč, znamená to jediné: peníze odešly tam, kde jim bude lépe a dosavadní vlastník je vydal  za něco co pro něj mělo deklarovanou cenu.

Navíc si za své peníze koupí něco úžasného  - ZKUŠENOST;-DR^

0 0
možnosti
-=

watchdog

4. 6. 2010 18:48
Super článek, díky!

R^ ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6928x
Svět není černý ani bílý, jen někteří lidé si to myslí. Svět je barevný a pestrý...a proto je krásný.