Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když se k Vám dovolá milá zákaznice…

"...můžete mi říci co právě děláte? Ten telefon Vám musel zazvonit již nejméně třikrát! Že Vám tam příjdu osobně zvednout mandle!? Jak mi vysvětlíte, že..."

Nejprve něco o nás. Jsme agentura nabízející komplexní mezioborové služby všem, kteří zavolají. Plníme tak nejrůznější přání a sny často i zkrachovalým existencím jako například některým blogerům, právníkům z Plzně, absolventům humanitních oborů dočasně pracujícím v Tescu, ruštinářkám přeškoleným na angličtinářky, finančním poradcům, podomním prodejcům a podobným vykukům jakož  i dobrodincům nabízejícím značkové a kvalitní produkty za výprodejové ceny našim seniorům.

Všechny naše hovory i poskytované služby jsou samozřejmě pouhou fikcí a nemají s žádnými konkrétními osobami nic společného. Celá naše agentura je přirozeně také fikcí.

Dnes na naši centrálu zavolala jistá paní Helena Svatá (dále jen Svatá Helena):

Asistentka: Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?

Svatá Helena: Krucipísek, můžete mi říct co právě děláte? Ten telefon Vám musel zazvonit již nejméně třikrát! Že Vám tam příjdu osobně zvednout mandle!? Nebyla Vaše matka v KSČ ? Jak mi vysvětlíte, že Ti nenávistní důchodci v našem baráku mi už zase nastříkali na mé dveře kosočtverec? Kromě toho mě ti nenapravitelní puberťáci co je – podotýkám, že doslova za pár šupů -  trochu civilizuji a doučuji jazyk Shakespearův včera zase ve škole zamkli na dámských WC!  A večer jsem ještě cestou domů šlápla do těch ehm exkrementů co všude po ulicích zanechávají ti neodpovědní čoklaři takže jsem dnes patřičně nabroušená…

Asistentka:  Ano, ano samozřejmě milostivá paní a od nás byste potřebovala….

Svatá Helena: Nepřerušujte mě prosím! A vůbec nevolila vy jste taky toho Zemana s Babišem?? To by tak odpovídalo, když se v práci flákáte a nemáte čas ani na zákazníky, kteří Vám přece nosí své peníze. Víte co se o vás a podobných píše ve Druhé sbírce Přísloví Šalomou…

Asistentka: Ano jistě, ale…

Svatá Helena: Tak víte nebo nevíte? Už jsem Vám říkala, abyste mě nepřerušovala! Jak se jmenuje Váš vedoucí?? Aha, ing. Vladimír Pilný čtu tady na vizitce….No to se mi ale vůbec nelíbí! Co za rodiče mohly dát svému synovi jméno po tom bolševickém teroristovi? Já jsem za minulého stejně jako za současného režimu neuvěřitelně trpěla a s žádnými Vladimíry nechci mít nic společného. Odpovědní rodiče, kteří chodili místo do Pionýra do kostela dávají svým dětem jména jako Marek, Matouš, Lukáš, Václav… No…ale od Vás se stejně nic kloudného nedozvím vy spící panno, dejte mi tedy toho vašeho komunistu Vladimíra na drát, ale šupem…!

Vedoucí montážního střediska firmy Miláček Vladimír Pilný: Dobrý den, mohu Vám…

Svatá Helena: Haló! Nekuňkejte do toho telefonu člověče jako na těch vašich partajních schůzích a radši mi povězte, kdy se tedy objevíte s nějakým ředidlem či jiným podobným sajrajtem. Nějací vandalové mi posprejovali dveře a já zítra čekám vzácnou návštěvu až z Kanady. Tam byste se měli podívat, abyste pochopili co to je soukromé podnikání a náš zákazník náš pán! Takže se tady ukažte dnes večer kolem 20. hodiny, to na Vás budu mít chvíli čas. Ale ani o minutu později! Jo a bude to bez papíru samozřejmě. Odmítám živit tuto zlodějskou vládu, která cpe mé těžce vydělané prachy Agrofertu či rovnou Moskvě.

Vladimír Pilný: No jo, dnes večer…

Svatá Helena: Máte schůzi uličního výboru, to jsem si mohla myslet. Ostatně vůbec bych se nedivila, kdyby v tom vandalství na mých dveřích měl prsty některý z těch vašich kámošů. Já vás znám. Nedávno jste mi před domem vydloubli levanduli, kterou jsem tam zasadila…

Vladimír Pilný: Chtěl jsem jen říci že…

Svatá Helena: Aha, tak Vy tedy odmítáte pomoci nebohé ženě, která obětovala celý svůj život boji za pravdu a nápravu této těžce zdevastované společnosti a které jste vy všichni zbabělci v kalhotách ukázali záda. Dobrá. Tak mi můj milý Vladimíre Iljiči aspoň povězte jak se jmenuje ten sajrajt co s ním umýváte posprejované dveře a já si ho půjdu sama koupit do zdejší večerky. Z té byste si měli vzít příklad! Tam pochopili, co to je kapitalismus a sedí v tom svým kvelbu od rána do večera, soboty neděle, svátek nesvátek…miluji to jejich „… netěla by paní nějaká sleva?“

Vladimír Pilný: Rád bych Vám poradil, ale chtělo by to nejprve vidět, aby nedošlo k  případnému poškození dveří…

Svatá Helena: A víte co?? Zase se vymlouváte! Já si jako vždycky pomůžu sama! Celý tento stát stojí za zlámanou bačkoru! Nikdo nedělá, co by dělat měl. Nikdo nepochopil, že je tady kvůli systému, nikoli systém kvůli němu. Jsme prostě národ Švejků. Pan protektor měl pravdu, když říkal, že jsme smějící se bestie! Nekulturní necivilizovaní a nevěřící barbaři volící Zemana s Babišem a Filipem. Toto tvrdím celý život a pochybuji, že mě tady kdy někdo pochopil. Já jsem prostě pro tento stát škoda a vážně uvažuji o emigraci někam, kde mají smysl pro pořádek a řád! Nazdar!

Vladimír Pilný k asistentce: Chtěl jsem jí jen říci, že k ní tedy přijedu osobně dnes večer po práci. Ale stejně mě to nenechala říci. Dobře jí tak. Mlela pořád dokola tu svou pravdu a názor jiných ji evidentně vůbec nezajímal. Stejně ví všechno sama nejlépe, tak proč by se zdržovala diskusemi s nějakými chudáky, že…?

 

Už Vám také někdy někdo podobný zavolal?

Dobrý večer…

Obrázek:  https://www.flickr.com/photos/

Autor: Víťa Mužík | čtvrtek 17.10.2019 23:05 | karma článku: 15,39 | přečteno: 873x
  • Další články autora

Víťa Mužík

Proč muselo skončit JZD Slušovice?

„...napřed jsme byli pro mnoho lidí oškliví kapitalisti a po revoluci zase komunisti...“ (z diskuse pod článkem JZD Slušovice: Zázrak nebo gigantický podvod?).

7.7.2019 v 18:30 | Karma: 45,57 | Přečteno: 12880x | Diskuse| Politika

Víťa Mužík

Co na vás prozradí vaše auto?

Auto jako symbol společenského postavení. Auto a politické preference jeho majitele. Auto a libido jeho řidiče. Majitelé kterých vozů se nejvíce věnují sebeuspokojování? Už Vás někdy vybrzdil malý růžový Fiat?

4.1.2019 v 18:55 | Karma: 21,96 | Přečteno: 2104x | Diskuse| Ostatní

Víťa Mužík

Bude si i příští prezident dělat z pražské kavárny fackovacího panáka?

Co je pražská kavárna? Nevyzpytatelná skupina intelektuálů nebo fackovací panák pana prezidenta? Jak vnímá pražskou kavárnu venkov a co si ona myslí o něm? Opravdu si všichni pana Drahoše všimnou až o něho zakopnou?

29.12.2017 v 23:29 | Karma: 23,32 | Přečteno: 1304x | Diskuse| Politika

Víťa Mužík

Americká volební taškařice 2016

Dalo by se říct, že jeden uchazeč o křeslo v Oválné pracovně je za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. Zlatý český Zeman nebo Schwarzenberg! Vyhraje agresívní neoliberalismus Clintonové nebo izolacionismus fanfaróna Trumpa?

4.9.2016 v 17:34 | Karma: 15,21 | Přečteno: 616x | Diskuse| Politika

Víťa Mužík

Miloš Zeman jede dál…natruc mamánkům, frikulínům i pražské kavárně.

Polarizace české společnosti jako důsledek přímé prezidentské volby – záliba Čechů v kontroverzních politicích – kdo se líbí kmánům, nelíbí se pánům – mediokracie místo demokracie – město versus periferie – mamánci, pražská kavárna, frikulíni a babičky demokratky.

26.12.2014 v 15:35 | Karma: 36,99 | Přečteno: 3209x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6928x
Svět není černý ani bílý, jen někteří lidé si to myslí. Svět je barevný a pestrý...a proto je krásný.